שאלות ותשובות בנושא מידות טבעות/שרשראות :

שאלה: אני לא בטוחה מה מידת הטבעת שאני צריכה.

תשובה : אנא השתמשי במדריך למדידת מידה לטבעות – קיימות שם 3 חלופות קלות ופשוטות שיאפשרו לך למצוא את המידה שלך.

שאלה : אני קונה מתנה – איזו מידה לקנות ?

תשובה : תמיד עדיף לאתר את המידה באמצעות טבעת קיימת ולאתר את המידה בשתי השיטות הראשונות המוצגות. במידה ואין אפשרות לעבוד בשיטה זו, מומלץ לקנות טבעת במידה 7 ואם צריך להקטין. אנחנו נספק שרותי הקטנה ללא עלות להתאמה הראשונה של הטבעת.

שאלה: האם ניתן לשנות מידה מספר פעמים ?

תשובה: לא, שינוי מידה מספר פעמים פוגע בעמידות של הטבעת לכן אנחנו מעדיפים לא לבצע זאת.  אם זאת קיימת אפשרות לבצע הקטנה והגדלה פעם אחת.

שאלה : קניתי טבעת איפיניטי המשובצת ביהלומים מסביב כל ההיקף – אין משנים מידה.

תשובה: בטבעת אינפטינטי מלאה, לא ניתן לבצע התאמה של המידה. לכן המידה המוזמנת חייבת להיות המידה הנדרשת – לא ניתן לבטל עסקה או להחזיר טבעת מסוג זה היות והינה מיוצרת ע"פ הזמנה.

שאלה: הזמנתי טבעת במידה 9.5 מדוע מחייבים אותי בתוספת תשלום

תשובה: על פי מדיניות האתר, טבעת שנדרש לייצר אותה או לבצע עבורה הגדלה של 3 מידות ומעלה מעבר למידה הסטנדרטית הנמכרת באתר ( 6.5 USA ) הלקוח יחויב בתוספת תשלום.

שאלה: אני רוצה לקנות שרשרת ארוכה יותר מהשרשרת שמגיעה עם התליון. האם זה אפשרי ?

תשובה: ברור, נשמח לספק לך שרשרת ארוכה יותר, כל התליונים שלנו מגיעים עם שרשרת סטנדרט באורך של 42 ס"מ עם אפשרות להאריך אותן ל 45 ס"מ . במדריך לאורך שרשראות תוכלי לראות אורכים נוספים. שלחי לנו למייל jolliesjelery.gmail.com  את מספר ההזמנה שלך ואת הבקשה שלך ונטפל בה. נבקש לציין שכל שרשרת מעבר לאורך המוצע באתר תחוייב בתאום עימך בתוספת תשלום.

 

שאלות ותשובות בנושא משלוחים:

שאלה: האם המשלוחים שלכם הם חינם ומה הם כוללים.

תשובה: כן, עלות המשלוח הינה חינם. אנחנו מביאים לכם חינם את המוצרים שלנו לאחר הרכישה שלכם, זאת מבלי לוותר על בטיחות המוצר. לכן יש לנו כמה כללים שאנחנו לא נהיה מוכנים לוותר עליהם' זאת במטרה שתוכלו לקבל את המוצר שהזמנתם בביטחון מלא: אנחנו עובדים רק עם חברת שליחויות מובילה, אנחנו לא שולחים לתיבות דואר אלה רק לכתובת ברורה ומאומתת, המוצר שלכם מבוטח עד לקבלתו על ידכם, חברת השילוח מאפשרת לנו לדעת בכל רגע היכן המוצר שלכם. 

שאלה: האם המשלוח מבוטח.

תשובה: כן, כל המשלוחים שלנו מבוטחים עד הרגע שאתם מקבלים אותם וחותמים לחברת ההפצה או לשליח שמסר לכם אותם ואתם מאשרים קבלה.

שאלה: ביצעתי הזמנה מהאתר והיא עדיין לא הגיע.

תשובה: אנחנו מתחייבים לספק את המוצרים להפצה תוך 10-14 ימי עבודה. המשמעות הינה שחברת ההפצה אוספת את המוצר מאיתנו לכל המאוחר תוך 14 ימי עבודה. לאחר שהמוצר עבר לחברת ההפצה לוחות הזמנים הינם בידים שלהם ויכול להתרחש עיקוב אשר אינו בשליטנו. במידה ומתגלה על ידכם איחור כל שהוא, אנא צרו עימנו ישר קשר בדחיפת על מנת שנטפל בנושא.

 

שאלות ותשובות בנושא אחריות:

שאלה: האם כל המוצרים באתר חדשים.

תשובה: כן. כל המוצרים מיוצרים ע"פ הזמנות בלבד.

שאלה: נפלו לי אבנים מטבעת מה מדיניות האחריות

תשובה: במידה ואבן/יהלום עד 5 נקודות נופל/ת תוך 3 חודשים מתאריך קבלת התכשיט ע"י הלקוח, החברה תחליף על חשבונה את אבן זו, כל עוד מוכח שהנפילה הינה מפגם של המוצר ולא משימוש לקוי ע"י הלקוח. על מנת לבצע תהליך זה הלקוח יידרש להביא את התכשיט למשרדי החברה.

החברה לא תהיה אחראית במקרה של נפילת אבן/יהלום מרכזי/ת במשקל של מעל 5 נקודות.

שאלה: קניתי תכשיט עם חריטה ועם רודיום שחור, אחרי תקופה הרודיום נשחק. מה האחריות שלכם.

תשובה: יש לקחת בחשבון כי הרודיום המאפשר את הצבע השחור המצוי בתוך החריטה נשחק לאורך השנים והחברה אינה אחראית על נראותו בתהליך השחיקה.אם זאת נשמח להעניק שרות של חידוש הרודיום בתשלום ובתאום עלויות מראש.

שאלות בנושא מדיניות החזרות והחלפות:

שאלה : אני רוצה להחזיר מוצר שקניתי, מה המדיניות.

תשובה: החלפת מוצרים שנקנו באתר יתבצעו בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ע"י הלקוח ותתאפשר בכפוף לתנאים המצטברים המופיעים בתקנון האתר .

שאלה: הזמנתי תכשיט שהותאם באופן ייחודי לבקשות שלי וייצרתם אותו בהזמנה מיוחדת עבורי. האם ניתן להחזירו/להחליפו.

תשובה: לא. מוצר שיוצר באופן ייחודי ללקוח לא ניתן להחזיר/להחליף.

שאלה: האם ניתן לבצע ביטול עסקה.

תשובה: ע"פ החוק ניתן לבצע ביטול עסקה עד 48 שעות מתאריך קבלת המוצר ע"י הלקוח ובהתאם למדיניות החברה המופיע בתקנון החברה. אם זאת לא ניתן לבצע ביטול עסקה לתכשיט שמחירו הינו 3,000 ₪ ומעלה.

שאלות בנושא טיפול וניקיון תכשיטים:

שאלה: כיצד אני מנקה את התכשיטים שקניתי

תשובה: כנסי להנחיות הטיפול שלנו בתכשיטים וקבלי הנחיות מפורטות.

 

נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה נוספת במייל : jolliesjewelery@gmail.com