החלפת מוצרים שנקנו באתר יתבצעו בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ע"י הלקוח ותתאפשר בכפוף לתנאים המצטברים הבאים:

אישור החברה, לאחר בדיקה כי המוצר חזר תקין וזהה למוצר שנמכר ונמסר ללקוח/ה, וכי אבני החן ואו היהלומים לא הוחלפו/לא בוצע בהם שינוי והם זהים לאבני החן/יהלומים שנמכרו ונמסרו ללקוח עם המוצר המקורי. המוצר יוחזר באריזתו המקורית. לא נעשה במוצר כל שימוש. המוצר יוחזר בליווי חשבונית מקור שנמסרה ללקוח עם קבלת המוצר. תעודת האחריות המקורית שנמסרה ללקוח תוחזר יחד עם המוצר.

במידה ותהיי מעוניינת להחליף את המוצר שרכשת, אנא צרי עמנו קשר במייל jolliesjewlery@gmail.com    לקבלת אישור החזרה. לאחר קבלת האישור יינתנו לך הנחיות מה נדרש לוודא בהחזרה וכן כיצד לשלוח את המוצר בדואר (עלות ההחזרה הינה על חשבון הלקוח והחברה לא תישא בעלויות הנובעות מרצונו להחליף/להחזיר את המוצר). החברה תאשר סופית את תהליך ההחזרה רק לאחר בדיקת המוצר.

תכשיטים שבוצעו בהם התאמה אישית: תכשיט שבוצע בו שינוי ייעודי והתאמה אישית עבור הלקוח/ה ( מוצר שמיוצר במיוחד ע"פ דרישות הלקוחה ואו הותאם במיוחד לצרכים שלה) לא ניתן יהיה לבצע בגינם החזרות/החלפות/ביטול עסקה לרבות: מוצרים ייחודיים שיוצרו ללקוח ע"פ מידות/דרישות/שיבוץ/חריטה מיוחדים. שינוי בצבע ( למגוון שאינו מופיע במגוון החברה). טבעות אירוסין או אחרות שיוצרו עפ"י דרישות ייחודיות של הלקוח.

ביטול עסקה ע"פ "תקנות הגנת הצרכן ( ביטול עסקה ) תשע"א – 2010 " יתאפשר באופן הבא : זיכוי כספי כחלק מביטול עסקה חייב להתרחש תוך 48 שעות מקבלת המוצר ע"י הלקוח. זיכוי כספי יתאפשר עם קבלת המוצר חזרה ועמידה בכל התנאים בניכוי 5% או 150 ₪ ( הנמוך מבניהם ) שיגבו כדמי ביטול.

במידה ועלות התכשיט הינה מעל 3,000 ₪ תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על תכשיט זה ולא ניתן יהיה לבצע ביטול עסקה בגין רכישתו.

החברה לא תהיה אחראית לכל אובדן או נזק הנגרם למוצר במהלך משלוח המוצרים חזרה לחברה ועד שהתקבלו לידיה.